Nowy koncept supermarketu Carrefour powstanie w Centrum Handlowym Wroclavia

150x110

Carrefour podpisał umowę najmu sklepu w nowo powstającym Centrum Handlowym Wroclavia. Na powierzchni sprzedaży około 1 500 m2, sieć zaprezentuje lokalnym klientom szereg najnowocześniejszych w Polsce rozwiązań i konceptów handlowych wdrażanych w formacie supermarketów.

Umowa najmu została podpisana przez Carrefour Polska i firmę Unibail-Rodamco. Zgodnie z jej założeniami nowoczesny supermarket sieci Carrefour zostanie zlokalizowany na parterze galerii handlowej. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie około 1 500 m2, a całkowita powierzchnia najmu - ponad 2 000 m2. Otwarcie centrum handlowego i nowego sklepu z logiem Market, planowane jest na IV kwartał 2017 roku.

Supermarket Carrefour będzie jednym z najnowocześniejszych konceptów sklepów Carrefour w Polsce, łączącym międzynarodowe doświadczenie sieci, z oczekiwaniami mieszkańców Wrocławia. Nowe rozwiązania dotyczyły będą zarówno oferty handlowej, jak również wygody i przyjemności z dokonywanych zakupów, digitalizacji, usług dodatkowych czy obsługi klienta.

W 2016 roku Carrefour zamierza utrzymać założone tempo otwarć nowych placówek. Na przestrzeni 12 miesięcy sieć otworzy w Polsce łącznie 2 nowe hipermarkety, 10 supermarketów oraz ponad 100 sklepów w formacie convenience.

Więcej informacji o Centrum Handlowym Wroclavia

Wroclavia to kompleks handlowo-biurowy, powstający w samym sercu Wrocławia, przy ulicy Suchej. Budynek zostanie zintegrowany z nowoczesnym dworcem autobusowym i usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.

Na powierzchni 71 000 m.kw., na odwiedzających gości czekać będzie najlepsza oferta handlowa w mieście. Ponad 200 sklepów, a wśród nich popularne, krajowe i międzynarodowe marki. Ponadto, Wroclavia ofertować będzie 20 różnorodnych restauracji oraz dwudziestosalowe kino.


dostarczył infoWire.pl